
水果 vs 果汁 哪個比較好?
你以為水果打成果汁一樣健康嗎?
其實差別就在「纖維」!????
吃水果
保留完整膳食纖維
飽足感較高
幫助腸胃蠕動
血糖較穩定
喝果汁
容易快速喝下大量糖分
纖維流失較多
飽足感較低
血糖上升速度較快
✨ 小提醒
若想喝果汁,建議無加糖、適量飲用即可~
✨弘新中醫診所關心您✨
新北市土城區裕民路280號3樓
(02)2261-7777
✨官方LINE ID:
@240qxcxz
✨官方網站:
https://www.jzttucheng.com.tw/
✨官方Facebook
https://www.facebook.com/share/12J7C6KswKw/
✨一起玩IG
https://www.instagram.com/jzt_tucheng?igsh=MWY1amI...
#中醫 #減重 #減肥 #埋線 #雕塑 調理 轉大人 過敏 產後調理 內科調理 三伏貼 土城 張博翔 弘新中醫